[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
10.07.2023
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2023
|
Miesiąc: 7
|
Tydzień: 1
|
Okres: 03.07-09.07.23
|
- Prowadzenie uwag do STWIORB zgodnie z ustaleniami narad technicznych;
- Oczekiwanie na zajęcie stanowiska do STWiORB w zakresie rozwiązań opisanych w STWiORB
- Wykonawca przedłożył rewizję protokołu tymczasowego zajęcia
- Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu wykonawczego;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
- Procedowanie zgłoszonych materiałów;
- Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu.
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 79 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 12
- Pracownicy biurowi - 6
- Projektanci – 55
- Geodezja - 5
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
- Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu wykonawczego;
- Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Uwzględnienie uwag do STWIORB, przekazanie skorygowanych STWIORB.
- Wprowadzanie do Projektu Wykonawczego ustaleń z narady technicznej.
- Zgłaszanie do zatwierdzenia materiałów do wbudowania;
- Zgłoszenie umów podwykonawczych;
|