[1] Podstawa opracowania:

[2] Data Raportu:

Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu       

10.07.2023

[3] Okres sprawozdawczy:                                                                                                                                

Rok: 2023

Miesiąc: 7

Tydzień: 1

Okres: 03.07-09.07.23

 

  • Prowadzenie uwag do STWIORB zgodnie z ustaleniami narad technicznych;
  • Oczekiwanie na zajęcie stanowiska do STWiORB w zakresie rozwiązań opisanych w STWiORB
  • Wykonawca przedłożył rewizję protokołu tymczasowego zajęcia
  • Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu wykonawczego;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
  • Procedowanie zgłoszonych materiałów;
  • Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu.

[4] Personel Wykonawcy:

W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 79 osób w tym:

  • Kadra kierownicza – 12
  • Pracownicy biurowi - 6
  • Projektanci – 55
  • Geodezja - 5

[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:

Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:

  • Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
  • Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu wykonawczego;
  • Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Uwzględnienie  uwag do STWIORB, przekazanie skorygowanych STWIORB.
  • Wprowadzanie do Projektu Wykonawczego ustaleń z narady technicznej.
  • Zgłaszanie do zatwierdzenia materiałów do wbudowania;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych;