[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
14.07.2023
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2023
|
Miesiąc: 7
|
Tydzień: 2
|
Okres: 10.07-16.07.23
|
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 79 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 12
- Pracownicy biurowi - 6
- Projektanci – 55
- Geodezja - 5
|
[5] Uwagi i Utrudnienia:
|
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
- Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drog
- Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
- Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Oczekiwanie na zatwierdzenie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządcę Drogi;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Uwzględnienie zasadnych uwag do STWIORB oraz przekazanie skorygowanych STWIORB, do których przekazane zostały merytoryczne uwagi ze wskazaniem niezgodności z Warunkami Kontraktu;
- Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWIORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Przekazanie przez Wykonawcę pozostałych rewizji STWiORB po uwagach Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu;
- Wprowadzanie do Projektu Wykonawczego/Technicznego ustaleń z narady technicznej ostatecznej rewizji do Projektu Wykonawczego/Technicznego oraz STWIORB;
- Przekazanie przez Wykonawcę projektów Wykonawczych/Technicznych do przeglądu i zatwierdzenia oraz do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Przekazanie plików źródłowych z pomiarów FWD (dot. Projekt dostosowania konstrukcji nawierzchni do KR6);
- Zgłoszenie umów podwykonawczych
|