[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
22.01.2024
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2024
|
Miesiąc: 01
|
Tydzień: 03
|
Okres: 15.01-21.01.24
|
- Inżynier Kontraktu zatwierdził Projekt Osnowy Geodezyjnej;
- Prace nad rewizją PDR w związku z otrzymanymi uwagami oraz Częścią Operacyjną Planu od Zamawiającego, która została opracowana zgodnie z Zarządzeniem nr 19;
- Analiza otrzymanych uwag do PSOR od Zarządczy Drogi(GDDKiA oddział Lublin) pod względem zasadności i zgodności z Warunkami Kontraktu.;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Inżynier Kontraktu przekazał 5 szt. STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji” ;
- Uzgadnianie STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji” – 18 szt.;
- W dniu 18.01.2024r. odbyło się spotkanie Wykonawcy i Zamawiającego dotyczące KSZR – bezinwazyjne czujniki stanu nawierzchni (moduł 112.B) oraz dojście do urządzeń SZR;
- W dniu 19.01.2024r. odbyło się spotkanie Wykonawcy i Zamawiającego w kwestii zatwierdzenia PTOR dot. likwidacji znaków D7/D8 na istniejącej drodze S19 oraz pozostałych przedłożonych PTOR (łącznie 7szt.).
- Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządców Dróg: GDDKiA - 7 szt.; ZDW - 3 szt.
- Wykonawca przekazał PZJ do zatwierdzenia;
- Wykonawca przekazał wnioski materiałowe do zatwierdzenia;
- Wykonawca zgłosił umowę podwykonawczą;
- Uzgodnienie 5 szt. STWiORB do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 94 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 12
- Pracownicy biurowi - 14
- Projektanci – 62
- Geodezja – 6
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządców Dróg: GDDKiA - 7 szt.; ZDW - 3 szt.;
- Analiza otrzymanych uwag od Zarządcy Drogi (Oddział Lublin) do PSOR pod względem zasadności i zgodności z Warunkami Kontraktu;
- W dniach 24-25.01.2024r. planowane wykonanie zarobów próbnych betonów konstrukcyjnych w WBT Cemar Łuków;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Uzgodnienie STWiORB do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Przekazanie rewizji PDR w związku z otrzymanymi uwagami oraz Częścią Operacyjną Planu od Zamawiającego, która została opracowania zgodnie z Zarządzeniem nr 19;
- Złożenie do zatwierdzenia PZJ;
- Zgłoszenie umów podwykonawczych;
- Złożenie wniosków materiałowych.
|