[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
22.04.2024
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2024
|
Miesiąc: 04
|
Tydzień: 03
|
Okres: 15.04-21.04.24
|
- Wykonawca w dniu 19.04.2024 r. otrzymał informację o wydaniu decyzji ZRID;
- Inżynier Kontraktu przekazał 1 szt. STWiORB zatwierdzoną „do realizacji”- D.09.01.01 rew. 2;
- Oczekiwanie na zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi przedłożonego w dniu 25.03.2024 PSOR.
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządców Dróg: GDDKiA - 3.; ZDW - 3 szt.;
- Wykonawca zgłosił umowy Podwykonawcze;
- Wykonawca przekazał uzupełnienie odpowiedzi na opinię Laboratorium Zamawiającego w zakresie recept na grunt stabilizowany hydraulicznie C0,4/0,5 wg STWIORB D.04.05.00 rew.4.
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 95 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 13
- Pracownicy biurowi - 14
- Projektanci – 62
- Geodezja – 6
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządców Dróg.
- Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Oczekiwanie na zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi przedłożonego w dniu 25.03.2024 PSOR.
- Zgłoszenie umów podwykonawczych;
- Złożenie wniosków materiałowych.
- Kontynuacja prac przygotowawczych.
- Przekazanie opisów stanu nieruchomości.
- Przejęcie Placu Budowy.
- Zawiadomienie o Rozpoczęciu Robót.
|