[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
08.04.2024
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2024
|
Miesiąc: 04
|
Tydzień: 01
|
Okres: 01.04-07.04.24
|
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Przekazanie do IK Decyzji RDOŚ w Lublinie z dnia 19.03.2024 w sprawie wydania zezwolenia na wykonanie czynności zakazanych w stosunku do dziko występujących roślin gatunku objętego ochroną.
- Przekazanie do IK Decyzji RDOŚ w Lublinie z dnia 26.03.2024 w sprawie wydania zezwolenia na wykonanie czynności zakazanych w stosunku do dziko występujących zwierząt gatunków objętych ochroną
- Oczekiwanie na zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi przedłożonego w dniu 25.03.2024 PSOR.
- Wykonawca przekazał GDDKiA oddział w Lublinie do zatwierdzenia Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas montażu reperów osnowy realizacyjnej w ciągu drogi ekspresowej S19.
- Inżynier Kontraktu przekazał wytyczne do opracowania Projektów Zmiennej Organizacji Ruchu.
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządców Dróg: GDDKiA - 4.; ZDW - 3 szt.;
- Wykonawca przekazał 6 szt. STWiORB celem opatrzenia pieczęcią „do realizacji”: 1szt. rew. 3; 2 szt. rew. 4 oraz zatwierdzonych warunkowo do czasu Postanowienia RDOŚ (Inżynier oraz Zamawiający nie wnosili uwag): 2szt. rew. 2; 1 szt. rew. 3.
- Inżynier Kontraktu przekazał 1 szt. STWiORB (rew.3) zatwierdzoną „do realizacji”.
- Wykonawca przekazał rew. 3 ogólnego PZJ.
- Wykonawca zgłosił umowy Podwykonawcze;
- Wykonawca poinformował Inżyniera Kontraktu o zaplanowaniu dodatkowych zarobów próbnych betonów cementowych (konstrukcyjnych, niekonstrukcyjnych i palowych) na WBT Cemar Łuków ul. Świderska w dniach 10 i 11 kwietnia 2024 roku, próbne produkcje rozpoczną się od godziny 10.
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 95 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 13
- Pracownicy biurowi - 14
- Projektanci – 62
- Geodezja – 6
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu przez Zarządców Dróg.
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Oczekiwanie na przekazanie Aneksów na roboty dodatkowe;
- Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Oczekiwanie na zatwierdzenie przez Zarządcę Drogi przedłożonego w dniu 25.03.2024 PSOR.
- Zgłoszenie umów podwykonawczych;
- Złożenie wniosków materiałowych.
|