[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
15.05.2023
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2023
|
Miesiąc: 5
|
Tydzień: 2
|
Okres: 08.05-14.05.23
|
- Przekazanie odpowiedzi Wykonawcy w zakresie Projektu konstrukcji nawierzchni do KR6 (podtrzymanie stanowiska);
- Przekazanie przez Wykonawcę części rewizji SSTWiORB po uwagach Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu;
- Przygotowanie odpowiedzi dotyczącej uwag do pozostałych STWIORB, od Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego;
- Przekazanie Inżynierowi Kontraktu wzorów wniosków o zatwierdzenie;
- Wprowadzanie zasadnych uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do Projektu Wykonawczego;
- Otrzymaniu uwag Inżyniera Kontraktu do Projektu Wykonawczego;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
- Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu wykonawczego;
- Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu.
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 79 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 12
- Pracownicy biurowi - 6
- Projektanci – 55
- Geodezja - 5
|
[5] Uwagi i Utrudnienia:
|
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
- Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu wykonawczego;
- Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Uwzględnienie zasadnych uwag do STWIORB oraz przekazanie skorygowanych STWIORB do których przekazane zostały merytoryczne uwagi ze wskazaniem niezgodności z Warunkami Kontraktu;
- Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWIORB z pieczątką do realizacji;
- Przekazanie przez Wykonawcę pozostałych rewizji SSTWiORB po uwagach Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu;
- Wprowadzanie zasadnych uwag Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego do Projektu Wykonawczego.
|