[1] Podstawa opracowania:

[2] Data Raportu:

Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu       

11.09.2023

[3] Okres sprawozdawczy:                                                                                                                                

Rok: 2023

Miesiąc: 9

Tydzień: 2

Okres: 04.08-10.09.23

 

  • Wprowadzanie zasadnych uwag do STWIORB zgodnie z ustaleniami narad technicznych;
  • Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB D-M.00.00.00 rew. 3 do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”
  • Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
  • Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Przygotowywanie rewizji Projektów Wykonawczych/Technicznych do złożenia do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
  • Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych.
  • Wizytacja i zatwierdzenie przez Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego zgłoszonych przez Wykonawcę wytwórni betonu CEMAR Ryki oraz CEMAR Łuków.

[4] Personel Wykonawcy:

W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 82 osób w tym:

  • Kadra kierownicza – 12
  • Pracownicy biurowi - 8
  • Projektanci – 57
  • Geodezja - 5

[5] Uwagi i Utrudnienia:

  • Wykonawca zwraca uwagę na zwłokę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie w zakresie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia dla niniejszej inwestycji i skutkuje uprawnieniem Wykonawcy do przedłużenia Czasu na Ukończenie, zmiany wykonania Wymaganej Minimalnej Ilości Wykonania oraz zwrot Kosztów. Wykonawca na bieżąco przedstawia informacje o powyższych okolicznościach w ramach roszczenia przejściowego nr 36. Na dzień 10 września 2023r. zwłoka organu wynosi już 171 dni, co może mieć wpływ również na termin wydania decyzji ZRID.
  • Brak przekazania Wykonawcy STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji, uwzględniających ustalenia z narad technicznych

[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:

Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:

  • Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
  • Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
  • Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Procedowanie STWiORB, uwzględnienie zasadnych uwag oraz przedłożenie skorygowanych STWIORB, do których przekazane zostały merytoryczne uwagi ze wskazaniem niezgodności z Warunkami Kontraktu;
  • Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
  • Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
  • Podpisanie protokołów przekazania terenów należących do GDDKiA;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych;
  • Złożenie wniosków materiałowych;