[1] Podstawa opracowania:

[2] Data Raportu:

Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu       

15.01.2024

[3] Okres sprawozdawczy:                                                                                                                                

Rok: 2024

Miesiąc: 01

Tydzień: 02

Okres: 08.01-14.01.24

 

  • Uzgodnienie Projektu Osnowy Geodezyjnej;
  • Prace nad rewizją PDR w związku z otrzymanymi uwagami oraz Częścią Operacyjną Planu od Zamawiającego, która została opracowania zgodnie z Zarządzeniem nr 19;
  • Otrzymanie uwag do PSOR od Zarządczy Drogi(GDDKiA oddział Lublin) przekazanego w dniu 29.09.2023r.;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Uzgodnienie STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
  • Inżynier Kontraktu przekazał 4szt. STWiORB zatwierdzone do realizacji.
  • Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Uzgodnienie PZJ;
  • Wykonawca przekazał wnioski materiałowe do zatwierdzenia;
  • Wykonawca zwrócił się z prośba do KWP o zaopiniowanie przesłanego projektu tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 808- zjazdy/ wyjazdy z budowy.

[4] Personel Wykonawcy:

W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 94 osób w tym:

  • Kadra kierownicza – 12
  • Pracownicy biurowi - 14
  • Projektanci – 62
  • Geodezja – 6
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:

Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:

  • Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Analiza otrzymanych uwag od Zarządcy Drogi (Oddział Lublin) do PSOR;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Uzgodnienie STWiORB do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
  • Uzgodnienie STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
  • Prace nad rewizją PDR w związku z otrzymanymi uwagami oraz Częścią Operacyjną Planu od Zamawiającego, która została opracowania zgodnie z Zarządzeniem nr 19;
  • Złożenie do zatwierdzenia PZJ;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych;
  • Złożenie wniosków materiałowych;