[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
15.01.2024
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2024
|
Miesiąc: 01
|
Tydzień: 02
|
Okres: 08.01-14.01.24
|
- Uzgodnienie Projektu Osnowy Geodezyjnej;
- Prace nad rewizją PDR w związku z otrzymanymi uwagami oraz Częścią Operacyjną Planu od Zamawiającego, która została opracowania zgodnie z Zarządzeniem nr 19;
- Otrzymanie uwag do PSOR od Zarządczy Drogi(GDDKiA oddział Lublin) przekazanego w dniu 29.09.2023r.;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Uzgodnienie STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Inżynier Kontraktu przekazał 4szt. STWiORB zatwierdzone do realizacji.
- Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Uzgodnienie PZJ;
- Wykonawca przekazał wnioski materiałowe do zatwierdzenia;
- Wykonawca zwrócił się z prośba do KWP o zaopiniowanie przesłanego projektu tymczasowej organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 808- zjazdy/ wyjazdy z budowy.
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 94 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 12
- Pracownicy biurowi - 14
- Projektanci – 62
- Geodezja – 6
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu: |
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Analiza otrzymanych uwag od Zarządcy Drogi (Oddział Lublin) do PSOR;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Uzgodnienie STWiORB do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Uzgodnienie STWiORB opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Prace nad rewizją PDR w związku z otrzymanymi uwagami oraz Częścią Operacyjną Planu od Zamawiającego, która została opracowania zgodnie z Zarządzeniem nr 19;
- Złożenie do zatwierdzenia PZJ;
- Zgłoszenie umów podwykonawczych;
- Złożenie wniosków materiałowych;
|
|
|
|
|
|