[1] Podstawa opracowania:

[2] Data Raportu:

Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu       

18.12.2023

[3] Okres sprawozdawczy:                                                                                                                                

Rok: 2023

Miesiąc: 12

Tydzień: 3

Okres: 10.12-17.12.23

 

  • Prace nad rewizją Projektu Wykonawczego/Technicznego Tom VII/2.2;
  • Inżynier Kontraktu przekazał opatrzone pieczęcią „do realizacji” Projekty Wykonawcze/Techniczne Tom VII/2.1;
    Tom II;
  • Inżynier Kontraktu przekazał opatrzone pieczęcią „do realizacji” przedmiary;
  • Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem-  przygotowanie projektu Wykonawczego;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Oczekiwanie na zatwierdzenie Stałej Organizacji Ruchu przez Zarządcę Drogi;
  • Uzgodnienie STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
  • Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych;
  • Złożenie wniosków materiałowych;
  • Prace nad STWIORB;
  • Uzgodnienie Programu Zapewnienia Jakości;
  • Analiza zapisów Zarządzenia nr 19 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 lipca 2023r. w ramach polecenia dostosowania Planu Działań Ratowniczych do zgodności z ww. Zarządzeniem;
[4] Personel Wykonawcy:

W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 82 osób w tym:

  • Kadra kierownicza – 12
  • Pracownicy biurowi - 13
  • Projektanci – 57
  • Geodezja – 5

[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:

Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:

  • Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
  • Uzgodnienie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Uzgodnienie Projektu Stałej Organizacji Ruchu przez Zarządcę Drogi;
  • Przekazanie PDR zgodnego z Zarządzeniem nr 19 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 lipca 2023r. w związku z poleceniem Inżyniera dostosowania Planu Działań Ratowniczych do zgodności z ww. Zarządzeniem;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Uzgodnienie STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
  • Uzgodnienie STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
  • Złożenie do zatwierdzenia PZJ;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych;
  • Złożenie wniosków materiałowych;