[1] Podstawa opracowania: |
[2] Data Raportu: |
|||
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu |
24.07.2023 |
|||
[3] Okres sprawozdawczy: |
||||
Rok: 2023 |
Miesiąc: 7 |
Tydzień: 3 |
Okres: 17.07-23.07.23 |
|
· Wprowadzanie uwag do STWIORB zgodnie z ustaleniami narad technicznych; · Procedowania rozwiązań opisanych w STWiORB · Wykonawca przedłożył szereg STWiORB z branży drogowej i mostowej do opatrzenia pieczęcią „do realizacji” · Wykonawca na wniosek Zamawiającego przedłożył pliki wyjściowe z ugięciomierza dynamicznego FWD (dot. Projekt dostosowania konstrukcji nawierzchni do KR6) · Wykonawca przedłożył Projekt Wykonawczy/Techniczny TOM IV/1; IV/2; IV/3; V/1A; V/1B; V/2; · Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego; · Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID; · Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi; · Przygotowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu. |
||||
[4] Personel Wykonawcy: |
||||
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 79 osób w tym: · Kadra kierownicza – 12 · Pracownicy biurowi - 6 · Projektanci – 55 · Geodezja - 5 |
||||
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu: |
||||
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy: · Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi; · Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego; · Złożenie rewizji Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu; · Procedowanie rewizji STWiORB po uwagach Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu; · Przekazanie przez Wykonawcę projektów Wykonawczych/Technicznych · Zgłoszenie umów podwykonawczych |