[1] Podstawa opracowania:

[2] Data Raportu:

Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu       

11.09.2023

[3] Okres sprawozdawczy:                                                                                                                                

Rok: 2023

Miesiąc: 9

Tydzień: 2

Okres: 04.08-10.09.23

 

  • Wprowadzanie uwag do STWIORB zgodnie z ustaleniami narad technicznych;
  • Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB D-M.00.00.00 rew. 3.
  • Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
  • Procedowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Przygotowywanie rewizji Projektów Wykonawczych/Technicznych.
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych.
  • Wizytacja i zatwierdzenie przez Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego zgłoszonych przez Wykonawcę wytwórni.

[4] Personel Wykonawcy:

W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 82 osób w tym:

  • Kadra kierownicza – 12
  • Pracownicy biurowi - 8
  • Projektanci – 57
  • Geodezja - 5

[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:

Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:

  • Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
  • Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
  • Procedowanie Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
  • Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
  • Procedowanie STWiORB, przedłożenie skorygowanych STWIORB.
  • Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych.
  • Podpisanie protokołów przekazania terenów należących do GDDKiA;
  • Zgłoszenie umów podwykonawczych;
  • Złożenie wniosków materiałowych;