[1] Podstawa opracowania:
|
[2] Data Raportu:
|
Subklauzula 4.20 Warunków Kontraktu
|
18.09.2023
|
[3] Okres sprawozdawczy:
|
Rok: 2023
|
Miesiąc: 9
|
Tydzień: 3
|
Okres: 11.09-17.09.23
|
- Wprowadzanie zasadnych uwag do STWIORB zgodnie z ustaleniami narad technicznych;
- Koncepcja Systemu Zarzadzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Przygotowywanie rewizji Projektów Wykonawczych/Technicznych do złożenia do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Wizytacja przez Inżyniera Kontraktu oraz Zamawiającego zgłoszonego przez Wykonawcę laboratorium DROG-TECH w Lublinie
- Złożenie wniosków materiałowych;
- Wykonawca przedłożył szereg PZJ do zatwierdzenia;
- Podpisanie protokołów przekazania terenów należących do GDDKiA.
|
[4] Personel Wykonawcy:
|
W okresie sprawozdawczym personel Wykonawczy liczy 82 osób w tym:
- Kadra kierownicza – 12
- Pracownicy biurowi - 8
- Projektanci – 57
- Geodezja - 5
|
[5] Uwagi i Utrudnienia:
|
- Wykonawca zwraca uwagę na zwłokę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie w zakresie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia dla niniejszej inwestycji i skutkuje uprawnieniem Wykonawcy do przedłużenia Czasu na Ukończenie, zmiany wykonania Wymaganej Minimalnej Ilości Wykonania oraz zwrot Kosztów. Wykonawca na bieżąco przedstawia informacje o powyższych okolicznościach w ramach roszczenia przejściowego nr 36. Na dzień 17 września 2023r. zwłoka organu wynosi już 178 dni, co może mieć wpływ również na termin wydania decyzji ZRID.
- Brak przekazania Wykonawcy STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji, uwzględniających ustalenia z narad technicznych
|
[6] Planowane prace w kolejnym tygodniu:
|
Planowane prace na kolejny okres sprawozdawczy:
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – przygotowanie opracowania do złożenia do Zarządcy Drogi;
- Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem – przygotowanie projektu Wykonawczego;
- Oczekiwanie na zaopiniowanie złożonych Projektów Tymczasowej Organizacji Ruchu;
- Oczekiwanie na wydanie decyzji ZRID;
- Procedowanie STWiORB, uwzględnienie zasadnych uwag oraz przedłożenie skorygowanych STWIORB, do których przekazane zostały merytoryczne uwagi ze wskazaniem niezgodności z Warunkami Kontraktu;
- Przekazanie przez Wykonawcę STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych do opatrzenia pieczęcią „do realizacji”;
- Oczekiwanie na przekazanie Wykonawcy STWiORB oraz Projektów Wykonawczych/Technicznych opatrzonych pieczęcią „do realizacji”;
- Zgłoszenie umów podwykonawczych;
- Złożenie wniosków materiałowych;
- Rozpoznanie saperskie;
- Wykonanie raportu ornitologicznego;
- Wykonanie zarobów próbnych betonu
- Wytyczenie obszaru drzew przeznaczonych do wycinki, położonych na przekazanych protokolarnie terenach należących do GDDKiA.
|
|
|
|
|
|